FAQ
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Dit kan bij levering/afhaling via payconic of cash. Achter de schermen werken we eraan om onze betaalmogelijkheden uit te breiden.
Datum en tijdstip
De levering verzorgen we op:
- zondag : 14u – 20u
Kies bij uw bestelling voor “levering” en selecteer de gewenste datum. Wij stippelen vervolgens de meest efficiënte route uit en leveren tussen dit tijdslot.
Leveringskosten
Wij leveren de macarons persoonlijk tot bij jou aan de deur in België. We dragen graag veel zorg om ons product gekoeld en zonder schade te leveren tot aan uw deur. Woon je in een omtrek van 10 km rond Mechelen? Goed nieuws! Dan kunnen we de levering gratis verzorgen voor jou. Indien je verder woont of niet aan het minimum bedrag van €100 komt, rekenen wij een verzendkost aan van 15€ per bestelling. U hebt steeds de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos op te halen.
Hoe kan je ons contacteren?
Je kan ons bereiken via info@hoppastry.be. Mails worden beantwoord binnen de 48u. Voor dringende vragen kan je ons telefonisch bereiken op het nummer: 0477 08 32 66 / 0499 23 23 35.
Hebben jullie een winkel?
Op dit moment baten we geen eigen winkel uit. Je kan onze macarons bestellen via de webshop of via mail. Bestel massaal, want wie weet kunnen we dan snel een vast verkooppunt aanbieden!
Worden er workshops georganiseerd door de chefs van HOP Pastry?
Momenteel organiseren wij geen workshops. Indien je zelf een workshop organiseert en onze chefs graag uitnodigt mag je hierover steeds contact met ons opnemen.
Hoe lang kan je de macarons bewaren?
De houdbaarheidsdatum wordt steeds vermeld op onze producten. Onze macarons kan je maximaal 4 dagen na de aankoop bewaren in de koelkast, aangezien we deze vers bereiden en hierbij geen bewaarmiddelen gebruiken. Om de beste textuur te garanderen, worden onze macarons ingevroren alvorens deze verkocht worden. Bijgevolg kan je ze niet opnieuw invriezen.
Kunnen de producten allergenen bevatten?
Onze producten kunnen sporen bevatten van noten, melk, soja, sulfiet en gluten. Deze worden telkens vermeld op alle producten.
Hoe worden de macarons gemaakt?
Alle macarons worden artisanaal gemaakt in ons atelier in Mechelen. De smaken worden ontwikkeld door onze Chefs; Taha en David.
Hoe worden de producten verpakt?
Alles wordt verpakt in onze HOP cadeauverpakking. Deze dozen zijn geschikt voor levensmiddelen waarbij alles stevig verpakt zit en getransporteerd kan worden.
Is mijn bestelling gevalideerd?
Zodra je bestelling gevalideerd is, ontvang je een bevestigingsmail.
Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
Wanneer je de bevestigingsmail van de verzending niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om jouw spammails te controleren.Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice: 0477 08 32 66 / 0499 23 23 35. Wij helpen je graag verder.
Ik ondervind een technisch probleem tijdens mijn aankoop proces.
Stuur ons een mail naar “info@hoppastry.be” om je bestelling door te geven en het probleem te melden. Wij doen ons uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen en ondertussen gaan wij al aan de slag om je bestelling klaar te maken.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wenst u uw bestelling te wijzigen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we bekijken wat we voor u kunnen doen. Dit kan telefonisch via 0477 08 32 66 / 0499 23 23 35 of je kan ook een mailtje sturen naar info@hoppastry.be.
Kan ik een bestelling plaatsen voor een speciale gelegenheid?
Jazeker! Bij HOP verzorgen we met veel plezier jouw huwelijk, verjaardag, babyborrel, bedrijfsfeest of event. Laat het ons weten!
Smaken samenstellen
Om praktische redenen bieden we momenteel nog niet de mogelijkheid aan om zelf een doosje naar smaak samen te stellen. De chefs hebben met zorg het smakenpallet samengesteld dat u momenteel al kan ontdekken. Achter de schermen werken wij eraan om deze service in de toekomst aan te bieden. Heb je een specifieke vraag? Aarzel niet om je vraag te mailen naar info@hoppastry.be en we bekijken graag wat we voor u kunnen betekenen.
Factuur
Indien u een factuur wenst van uw aankoop, mag u een mail sturen naar info@hoppastry.be met uw facturatiegegevens. Wij bezorgen u een factuur via mail.